Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29417
Title: | Віртуальна реальність у освіті: революція практичного навчання |
Other Titles: | VIRTUAL REALITY IN EDUCATION: A REVOLUTION IN PRACTICAL LEARNING |
Authors: | Петренко, Вікторія Юріївна |
Keywords: | віртуальна реальність інновації технології в освіті педагогіка STEM інтерактивне навчання |
Issue Date: | Mar-2025 |
Citation: | Петренко В. Ю. Віртуальна реальність у освіті: революція практичного навчання / В. Ю. Петренко // Суспільство та національні інтереси. - 2025. - № 2 (10). - С. 278-286. |
Source: | Суспільство та національні інтереси |
Abstract: | Віртуальна реальність (VR) відкриває нові можливості для сучасної освіти, пропонуючи інтерактивний формат навчання, що сприяє ефективному засвоєнню знань. У цій статті детально аналізується впровадження VR у навчальний процес. Розглядаються успішні приклади інтеграції технології у школах, професійнотехнічних навчальних закладах та університетах. Особлива увага приділяється використанню VR у STEM-дисциплінах, мовній підготовці, медичній освіті, а також психологічній реабілітації учнів у кризових ситуаціях. Проаналізовано перспективи VR для вирішення проблем доступності освіти в умовах обмежених ресурсів. Крім того, розглянуто недоліки технології, серед яких висока вартість обладнання, технічні складнощі та етичні виклики. Запропоновані рекомендації спрямовані на забезпечення сталого розвитку VR в освіті. Сучасні освітні технології змінюють підходи до навчання, дозволяючи інтегрувати віртуальні лабораторії та інтерактивні симуляції у навчальний процес. Це сприяє більш ефективному засвоєнню складних тем у STEMдисциплінах, медичній освіті та гуманітарних науках. Застосування VR дозволяє не лише візуалізувати складні процеси, але й надає можливість навчання у безпечному середовищі. Наприклад, у медичних університетах студенти можуть відпрацьовувати навички проведення операцій, використовуючи віртуальні моделі. Це особливо важливо для спеціальностей, які вимагають практичного досвіду. У статті також обговорюються перспективи впровадження VR у кризових умовах, зокрема під час пандемій та військових конфліктів, коли фізичний доступ до навчальних закладів обмежений. Віртуальна реальність допомагає усувати бар'єри доступності та створювати нові можливості для інклюзивної освіти. |
DOI: | 10.52058/3041-1572-2025-2(10)-278-286 |
URI: | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29417 |
Faculty: | Інститут права та сучасних технологій |
Department: | Кафедра філології та перекладу (ФП) |
ISSN: | 3041-1572 |
Appears in Collections: | Наукові публікації (статті) Кафедра філології та перекладу (ФП) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Віртуальна реальність у освіті з журналу Суспільство та нац інтереси.pdf | 2,5 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.