Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2956
Title: Методичні підходи до оцінки економічної ефективності планувальних і конструктивних рішень багатоповерхових автостоянок
Other Titles: Methodological approaches to assessing the economic efficiency of planning and design solutions multistory parking garages
Методические подходы к оценке экономической эффективности планировочных и конструктивных решений многоэтажных автостоянок
Authors: Кисіль, Світлана Сергіївна
Keywords: споруда багатоповерхова автостоянка
планування
конструктивне рішення
економічна ефективність
многоэтажная автостоянка
планировочное решение
конструктивное решение
экономическая эффективность
multi-storey parking garage
planning decision
design concept
economical efficiency
Issue Date: 2016
Citation: Кисіль С. С. Методичні підходи до оцінки економічної ефективності планувальних і конструктивних рішень багатоповерхових автостоянок / С. С. Кисіль // Сучасні проблеми архітектури та містобудування: наук.-техн. зб. – К.: КНУБА, 2016. – Вип. 44. – С. 284–288.
Source: Сучасні проблеми архітектури та містобудування
Abstract: У статті розглянуті основні методичні підходи до оцінки економічної ефективності застосування планувальних і конструктивних надземних, надземно-підземних багатоповерхових автостоянок.
The article describes design preconditions and priorities construction of multi-storey parking garages in the largest cities of Ukraine.
В статье рассмотрены основные методические подходы к оценке экономической эффективности использования планировочных и конструктивних надземних, надземно-подземных многоэтажных автостоянок.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2956
Faculty: Факультет дизайну
Department: Кафедра дизайну інтер'єру і меблів
Appears in Collections:Наукові публікації (статті)
Кафедра дизайну інтер'єру і меблів (ДІМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
20161108_Kysil_P284-288.pdf616,06 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.