Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29594
Назва: Фото та відео як інструменти брендування та маркетингу
Інші назви: Photos and video as branding and marketing tools
Автори: Батрак, Вадим Станіславович
Ксензова, Євгенія Тарасівна
Ключові слова: сингл
візуалізація
альбомна обкладинка
тенденція
аудиторія
фешн фотографія
Дата публікації: 3-чер-2024
Видавництво: MDPC Publishing, Berlin, Germany
Бібліографічний опис: Батрак В. С. Фото та відео як інструменти брендування та маркетингу / В. С. Батрак, Є. Т. Ксензова // Current challenges of science and education. Proceedings of the 10th International scientific and practical conference. MDPC Publishing. Berlin, Germany. - 2024. P. - 401-405.
Короткий огляд (реферат): У епоху цифрових технологій, коли концентрація уваги стає все меншою, захопити й утримати інтерес аудиторії стало складним завданням. Щоб виділятися серед шуму, бренди повинні розповідати захоплюючі історії, які резонують з їхнім цільовим ринком. Саме тут фотографія та відеопродукція відіграють вирішальну роль у ефективній передачі повідомлень, які хотів передати бренд.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29594
Faculty: Факультет дизайну
Department: Кафедра мультимедійного дизайну
Розташовується у зібраннях:Матеріали наукових конференцій та семінарів



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.