Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29594
Title: Фото та відео як інструменти брендування та маркетингу
Other Titles: Photos and video as branding and marketing tools
Authors: Батрак, Вадим Станіславович
Ксензова, Євгенія Тарасівна
Keywords: сингл
візуалізація
альбомна обкладинка
тенденція
аудиторія
фешн фотографія
Issue Date: 3-Jun-2024
Publisher: MDPC Publishing, Berlin, Germany
Citation: Батрак В. С. Фото та відео як інструменти брендування та маркетингу / В. С. Батрак, Є. Т. Ксензова // Current challenges of science and education. Proceedings of the 10th International scientific and practical conference. MDPC Publishing. Berlin, Germany. - 2024. P. - 401-405.
Abstract: У епоху цифрових технологій, коли концентрація уваги стає все меншою, захопити й утримати інтерес аудиторії стало складним завданням. Щоб виділятися серед шуму, бренди повинні розповідати захоплюючі історії, які резонують з їхнім цільовим ринком. Саме тут фотографія та відеопродукція відіграють вирішальну роль у ефективній передачі повідомлень, які хотів передати бренд.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29594
Faculty: Факультет дизайну
Department: Кафедра мультимедійного дизайну
Appears in Collections:Матеріали наукових конференцій та семінарів



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.