Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29630
Назва: Features of corporate style development of social infrastructure objects
Автори: Gerasymenko, Olena
Ключові слова: corporate style
design project
logo
object of social infrastructure
zoo
advertising product
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Gerasymenko O. Features of corporate style development of social infrastructure objects / О. Gerasymenko // Graphic design in information and visual space: Scientific monograph / М. Kolosnichenko, Ye. Gula, К. Pashkevych et al. - Riga, Latvia : Baltija Publishing, 2023. - P. 207-232.
Source: Graphic design in information and visual space
Короткий огляд (реферат): The work is devoted to the development of the corporate style of social infrastructure objects on the example of creating a design project of the corporate style of a zoo. The logos of the zoos of the world were studied and their characteristic features were determined. It has been established that the logos of zoos use mainly the natural colors of vegetation characteristic of the region that is most represented in the zoo, sometimes the colors of animal fur. The graphic components of the corporate style were developed – the logo and patterns, based on which the design of printed and souvenir products was proposed. The advertising campaigns of the world’s zoos were analyzed and the design of the outdoor advertising of the zoo was proposed.
DOI: 10.30525/978-9934-26-274-6-10
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29630
Faculty: Факультет дизайну
Department: Кафедра мистецтва та дизайну костюма
ISBN: 978-9934-26-274-6
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
GraphicDesign2023P207-232.pdf1,2 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.