Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29838| Назва: | Професійно-практична підготовка дизайнерів: формування креативного мислення та візуальної грамотності засобами мультимедійних технологій |
| Інші назви: | PROFESSIONAL-PRACTICAL TRAINING OF DESIGNERS: DEVELOPING CREATIVE THINKING AND VISUAL LITERACY THROUGH MULTIMEDIA TECHNOLOGIES |
| Автори: | Штайнер, Тетяна Лісогор, Алла Силенко, Юлія Володимирівна |
| Ключові слова: | професійна освіта професійно-практична підготовка зміст професійно-практичної підготовки майбутніх дизайнерів мультимедійні технології дизайн мультимедійний дизайн інноваційне мислення відкрите освітнє середовище ЗВО |
| Дата публікації: | січ-2025 |
| Бібліографічний опис: | Штайнер Т. Професійно-практична підготовка дизайнерів: формування креативного мислення та візуальної грамотності засобами мультимедійних технологій / Т. Штайнер, А. Лісогор, Ю. Силенко // Молодь і ринок. - 2025. - № 1/233. - С.163-167. ISSN 2308-4634 (Print), ISSN 2617-0825 (Online). URL: 10.24919/2308-4634.2025.322714 |
| Source: | Молодь і ринок |
| Короткий огляд (реферат): | У статті авторами окреслено зміст поняття “професійно-практична підготовка майбутніх дизайнерів”, що передбачає кореляцію таких компонентів: опанування теоретичної бази, розвиток практичних навичок, формування творчого мислення застосування інтегрованих технологій; підготовка до командної роботи. Розглянуто шляхи інтеграції мультимедійних технологій, що виступають ефективним інструментом у розвитку креативного мислення та візуальної грамотності у майбутніх дизайнерів: 1) створення інтерактивного контенту; 2) забезпечення доступу до віртуальних платформ; 3) уможливлення використання віртуальної та доповненої реальності; 4) уможливлення організації онлайн-колаборації. Результатом дослідження авторами окреслені організаційно-методологічні умови ефективної реалізації мультимедійних технологій у професійно-практичній підготовці дизайнерів (створення сучасного технічного середовища; розробка адаптованого змісту навчальних програм, що зумовлює інтеграцію курсів з використання мультимедійних технологій; методична підтримка викладачів). |
| DOI: | 10.24919/2308-4634.2025.322714 |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29838 |
| Faculty: | Факультет дизайну |
| Department: | Кафедра мультимедійного дизайну |
| ISSN: | ISSN 2308-4634 (Print) ISSN 2617-0825 (Online) |
| Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації (статті) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Штайнер, Лісогор, Силенко Молодь і ринок (1).pdf | 1,13 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.