Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29848
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАхмедова, Олена Олегівна-
dc.date.accessioned2025-06-03T09:32:44Z-
dc.date.available2025-06-03T09:32:44Z-
dc.date.issued2024-02-
dc.identifier.citationАхмедова О. О. Маркетинг вражень як основа просування ресторанно-розважального комплексу / О. О. Ахмедова // Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція «Теорія і практика розвитку туризму: досвід, проблеми, інновації», Харків, НУЦЗУ, 22-23 лютого. - 2024. - С.107-110uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29848-
dc.language.isoukuk
dc.publisherХарків, НУЦЗУuk
dc.titleМаркетинг вражень як основа просування ресторанно-розважального комплексуuk
dc.typeThesisuk
local.subject.sectionСоціально-гуманітарні наукиuk
local.subject.facultyНавчально-науковий інститут культури і креативних індустрійuk
local.subject.departmentКафедра туризму та готельно-ресторанного бізнесуuk
local.conference.locationХарків, НУЦЗУuk
local.conference.date2024-02-
local.conference.nameТеорія і практика розвитку туризму: досвід, проблеми, інноваціїuk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ZbirTUR2024.pdf2,54 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.