Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29848
Title: Маркетинг вражень як основа просування ресторанно-розважального комплексу
Authors: Ахмедова, Олена Олегівна
Issue Date: Feb-2024
Publisher: Харків, НУЦЗУ
Citation: Ахмедова О. О. Маркетинг вражень як основа просування ресторанно-розважального комплексу / О. О. Ахмедова // Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція «Теорія і практика розвитку туризму: досвід, проблеми, інновації», Харків, НУЦЗУ, 22-23 лютого. - 2024. - С.107-110
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29848
Faculty: Навчально-науковий інститут культури і креативних індустрій
Department: Кафедра туризму та готельно-ресторанного бізнесу
Appears in Collections:Матеріали наукових конференцій та семінарів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ZbirTUR2024.pdf2,54 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.