Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29892
Назва: Роль гейміфікації в освітніх платформах для підготовки студентів ІТ-спеціальностей на прикладі Google Cloud Skills Boost
Інші назви: The Role of Gamification in LMS Platforms for Training IT Students: The Case of Google Cloud Skills Boost
Автори: Махович, Олександр
Махович, Інна
Ключові слова: гейміфікація
індивідуалізація навчання
ІТ-спеціальності
LMS
Дата публікації: 25-жов-2024
Видавництво: ВПЦ «Київський університет»
Бібліографічний опис: Махович О. Роль гейміфікації в освітніх платформах для підготовки студентів ІТ-спеціальностей на прикладі Google Cloud Skills Boost / О. Махович, І. Махович // Науково-технічна конференція молодих вчених "Актуальні проблеми інформаційних технологій" : матеріали доп., Київ, 25 жовт. 2024 р. – Київ, 2025. – С. 45–50.
Короткий огляд (реферат): У тезах розглянуто роль гейміфікації у системах управління навчанням (LMS) для підготовки студентів ІТ-спеціальностей на прикладі Google Cloud Skills Boost. Проаналізовано основні елементи гейміфікації, такі як таблиці лідерів, бали, бейджі та ліги, їхній вплив на мотивацію студентів і ефективність навчального процесу. Особливу увагу приділено можливостям персоналізованого навчання та розвитку практичних навичок у сфері хмарних технологій. Зроблено висновок про значення гейміфікації як інструменту підвищення залученості та результативності навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29892
Faculty: Інститут права та сучасних технологій
Department: Кафедра філології та перекладу (ФП)
Розташовується у зібраннях:Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APIT_24_Google Cloud Skills Boost.pdf1,26 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.