Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29892
Назва: | Роль гейміфікації в освітніх платформах для підготовки студентів ІТ-спеціальностей на прикладі Google Cloud Skills Boost |
Інші назви: | The Role of Gamification in LMS Platforms for Training IT Students: The Case of Google Cloud Skills Boost |
Автори: | Махович, Олександр Махович, Інна |
Ключові слова: | гейміфікація індивідуалізація навчання ІТ-спеціальності LMS |
Дата публікації: | 25-жов-2024 |
Видавництво: | ВПЦ «Київський університет» |
Бібліографічний опис: | Махович О. Роль гейміфікації в освітніх платформах для підготовки студентів ІТ-спеціальностей на прикладі Google Cloud Skills Boost / О. Махович, І. Махович // Науково-технічна конференція молодих вчених "Актуальні проблеми інформаційних технологій" : матеріали доп., Київ, 25 жовт. 2024 р. – Київ, 2025. – С. 45–50. |
Короткий огляд (реферат): | У тезах розглянуто роль гейміфікації у системах управління навчанням (LMS) для підготовки студентів ІТ-спеціальностей на прикладі Google Cloud Skills Boost. Проаналізовано основні елементи гейміфікації, такі як таблиці лідерів, бали, бейджі та ліги, їхній вплив на мотивацію студентів і ефективність навчального процесу. Особливу увагу приділено можливостям персоналізованого навчання та розвитку практичних навичок у сфері хмарних технологій. Зроблено висновок про значення гейміфікації як інструменту підвищення залученості та результативності навчання. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29892 |
Faculty: | Інститут права та сучасних технологій |
Department: | Кафедра філології та перекладу (ФП) |
Розташовується у зібраннях: | Матеріали наукових конференцій та семінарів |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
APIT_24_Google Cloud Skills Boost.pdf | 1,26 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.