Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/30063
Title: | Лінгводидактичний аспект викладання числівника азербайджанським студентам: когнітивний, контрастивний, комунікативний підходи |
Other Titles: | Linguistic-didactic aspect of teaching numerals to Azerbaijani students: cognitive, contrastive, communicative approaches |
Authors: | Мунтян, Олександр Олександрович |
Keywords: | методика навчання комунікативний підхід когнітивнийпідхід лінгводидактичний аспект українська мова як іноземна |
Issue Date: | 26-Mar-2025 |
Publisher: | Scholarly Publisher ICSSH |
Citation: | Мунтян О. О. Лінгводидактичний аспект викладання числівника азербайджанським студентам: когнітивний, контрастивний, комунікативний підходи / О. О. Мунтян // International scientific-practical conference “Topical issues of science, education and society in modern conditions”: conference proceedings (Aarhus, Denmark, March 26, 2025). Aarhus, Denmark: Scholarly Publisher ICSSH, 2025. – P. 12–14. |
Abstract: | У тезах розлянуто лінгводидактичний аспект (когнітивний, контрастивний, комунікативний підходи) викладання числівника азербайджанським студентам. |
URI: | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/30063 |
Faculty: | Інститут права та сучасних технологій |
Department: | Кафедра філології та перекладу (ФП) |
Appears in Collections: | Матеріали наукових конференцій та семінарів |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Титул.pdf | Титульний аркуш | 324,81 kB | Adobe PDF | View/Open |
Зміст.pdf | Зміст | 168,62 kB | Adobe PDF | View/Open |
Тези.pdf | Тези | 181,89 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.