Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/30063
Title: Лінгводидактичний аспект викладання числівника азербайджанським студентам: когнітивний, контрастивний, комунікативний підходи
Other Titles: Linguistic-didactic aspect of teaching numerals to Azerbaijani students: cognitive, contrastive, communicative approaches
Authors: Мунтян, Олександр Олександрович
Keywords: методика навчання
комунікативний підхід
когнітивнийпідхід
лінгводидактичний аспект
українська мова як іноземна
Issue Date: 26-Mar-2025
Publisher: Scholarly Publisher ICSSH
Citation: Мунтян О. О. Лінгводидактичний аспект викладання числівника азербайджанським студентам: когнітивний, контрастивний, комунікативний підходи / О. О. Мунтян // International scientific-practical conference “Topical issues of science, education and society in modern conditions”: conference proceedings (Aarhus, Denmark, March 26, 2025). Aarhus, Denmark: Scholarly Publisher ICSSH, 2025. – P. 12–14.
Abstract: У тезах розлянуто лінгводидактичний аспект (когнітивний, контрастивний, комунікативний підходи) викладання числівника азербайджанським студентам.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/30063
Faculty: Інститут права та сучасних технологій
Department: Кафедра філології та перекладу (ФП)
Appears in Collections:Матеріали наукових конференцій та семінарів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Титул.pdfТитульний аркуш324,81 kBAdobe PDFView/Open
Зміст.pdfЗміст168,62 kBAdobe PDFView/Open
Тези.pdfТези181,89 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.