Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/30139
Title: Вплив соціальних мереж на маркетинг
Authors: Пархомчук, П. С.
Орел, А. М.
Issue Date: 2025
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Пархомчук П. С. Вплив соціальних мереж на маркетинг / П. С. Пархомчук, А. М. Орел // Домінанти соціально-економічного розвитку України у нових реаліях : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 28 березня 2025 року. – Київ : КНУТД, 2025. – С. 160-161.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/30139
Appears in Collections:Домінанти соціально-економічного розвитку України у нових реаліях

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
+28.03.2025-ЗБІРНИК Домінанти ТЕЗИ (перев 28.05)-160-161.pdf549,12 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.