Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/30787
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorШіковець, Катерина Олексіївна-
dc.contributor.authorМатренок, Нікіта Романович-
dc.date.accessioned2025-08-11T09:21:02Z-
dc.date.available2025-08-11T09:21:02Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationМатренок Н. Р. Управління маркетинговою діяльністю підприємства на основі дослідження кон’юнктури ринку : кваліфікаційна робота здобувача освіти першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 075 Маркетинг / Н. Р. Матренок ; наук. кер. К. О. Шіковець ; рец. Г. М. Квіта. – Київ : КНУТД, 2025. – 57 с.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/30787-
dc.description.abstractМатренок Нікіта. Управління маркетинговою діяльністю підприємства на основі дослідження кон’юнктури ринку. – Кваліфікаційна робота бакалавра зі спеціальності 075 «Маркетинг». – Київський національний університет технологій та дизайну. – Київ, 2025. У межах кваліфікаційної роботи здійснено теоретичне узагальнення та емпіричне обґрунтування підходів до управління маркетинговою діяльністю підприємства на основі результатів аналізу ринкової кон’юнктури. Розкрито сутність маркетингового управління в умовах економічної трансформації, що відбувається під впливом військово-політичної нестабільності. Визначено ключові параметри ринкової кон’юнктури та систематизовано напрями й інструменти її дослідження. Проведено галузевий аналіз українського ринку спортивних товарів. Здійснено всебічне оцінювання діяльності підприємства «Спорт Реал» із використанням SWOT-аналізу. На підставі отриманих результатів сформульовано прикладні рекомендації щодо вдосконалення системи управління маркетинговою діяльністю підприємства.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectуправління маркетингомuk
dc.subjectаналіз ієрархійuk
dc.subjectринкова кон’юнктураuk
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk
dc.subjectmarketing managementuk
dc.subjectmarket conditionsuk
dc.subjectmarketing researchuk
dc.subjecthierarchy analysisuk
dc.titleУправління маркетинговою діяльність підприємства на основі дослідження кон’юнктури ринкуuk
dc.title.alternativeManagement of marketing activities of the enterprise based on market researchuk
dc.typeДипломний проектuk
local.contributor.altauthorMatrenok, Nikita-
local.subject.facultyФакультет управління та бізнес-дизайнуuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.subject.method1uk
local.diplom.groupБМР-21uk
local.diplom.okrБакалаврuk
local.diplom.speciality075 Маркетингuk
local.diplom.programМаркетингuk
local.contributor.altadvisorShikovets, Katerina-
Розташовується у зібраннях:Бакалаврський рівень

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Diplom075_Matrenok_Shikovets.pdf1,01 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.