Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/30787
Назва: Управління маркетинговою діяльність підприємства на основі дослідження кон’юнктури ринку
Інші назви: Management of marketing activities of the enterprise based on market research
Автори: Шіковець, Катерина Олексіївна
Матренок, Нікіта Романович
Ключові слова: управління маркетингом
аналіз ієрархій
ринкова кон’юнктура
маркетингові дослідження
marketing management
market conditions
marketing research
hierarchy analysis
Дата публікації: 2025
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Матренок Н. Р. Управління маркетинговою діяльністю підприємства на основі дослідження кон’юнктури ринку : кваліфікаційна робота здобувача освіти першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 075 Маркетинг / Н. Р. Матренок ; наук. кер. К. О. Шіковець ; рец. Г. М. Квіта. – Київ : КНУТД, 2025. – 57 с.
Короткий огляд (реферат): Матренок Нікіта. Управління маркетинговою діяльністю підприємства на основі дослідження кон’юнктури ринку. – Кваліфікаційна робота бакалавра зі спеціальності 075 «Маркетинг». – Київський національний університет технологій та дизайну. – Київ, 2025. У межах кваліфікаційної роботи здійснено теоретичне узагальнення та емпіричне обґрунтування підходів до управління маркетинговою діяльністю підприємства на основі результатів аналізу ринкової кон’юнктури. Розкрито сутність маркетингового управління в умовах економічної трансформації, що відбувається під впливом військово-політичної нестабільності. Визначено ключові параметри ринкової кон’юнктури та систематизовано напрями й інструменти її дослідження. Проведено галузевий аналіз українського ринку спортивних товарів. Здійснено всебічне оцінювання діяльності підприємства «Спорт Реал» із використанням SWOT-аналізу. На підставі отриманих результатів сформульовано прикладні рекомендації щодо вдосконалення системи управління маркетинговою діяльністю підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/30787
Faculty: Факультет управління та бізнес-дизайну
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Розташовується у зібраннях:Бакалаврський рівень

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Diplom075_Matrenok_Shikovets.pdf1,01 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.