Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/30818
Назва: Аналіз інформаційного забезпечення маркетингової діяльності підприємства
Інші назви: Analysis of information support of marketing activities of the enterprise
Автори: Шіковець, Катерина Олексіївна
Смольский, Максим Романович
Ключові слова: страхова компанія
маркетингова інформація
інформаційне забезпечення
маркетингова система
інформаційні технології
маркетинговий аналіз
marketing system
marketing information
information support
insurance company
information technologies
marketing analysis
Дата публікації: 2025
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Смольский М. Р. Аналіз інформаційного забезпечення маркетингової діяльності підприємства : кваліфікаційна робота здобувача освіти першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 075 Маркетинг / М. Р. Смольский ; наук. кер. К. О. Шіковець ; рец. Г. М. Квіта. – Київ : КНУТД, 2025. – 59 с.
Короткий огляд (реферат): Смольский М.Р. «Аналіз інформаційного забезпечення маркетингової діяльності підприємства» – Рукопис. Кваліфікаційна робота на здобуття першого (бакалаврського) рівня вищої освіти зі спеціальністю 075 Маркетинг. – Київський національний університет технологій та дизайну, Київ, 2025 рік. У кваліфікаційній роботі досліджено теоретичні, методологічні та прикладні аспекти інформаційного забезпечення маркетингової діяльності підприємства. На основі аналізу діяльності акціонерного товариства АТ «СК «ІНГО» проведено оцінку поточного стану інформаційного забезпечення маркетингу, визначено проблемні зони, що стримують ефективне функціонування маркетингових процесів. Особливу увагу приділено аналізу використання сучасних інформаційних технологій у маркетинговій практиці компанії. У роботі запропоновано напрями вдосконалення інформаційної підтримки маркетингової діяльності підприємства, зокрема через запровадження новітніх цифрових рішень та удосконалення системи внутрішньої аналітики. Проведено оцінку очікуваної економічної ефективності реалізації запропонованих заходів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/30818
Faculty: Факультет управління та бізнес-дизайну
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Розташовується у зібраннях:Бакалаврський рівень

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Diplom075_Smolsky_Shikovets.pdf1,2 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.