Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/308
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГаркіна, А. І.uk
dc.contributor.authorЧернявський, К. В.uk
dc.date.accessioned2016-01-13T09:25:07Z-
dc.date.available2016-01-13T09:25:07Z-
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationГаркіна А. І. Перспективні тенденції застосування кольору в рамках конструктивно-функціональної проблематики дизайну / А. І. Гаркіна, К. В. Чернявський // Вісник КНУТД. - 2015. - № 2 (84) : Серія "Технічні науки". - C. 163-166.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/308-
dc.description.abstractСформовано цілісні уяви смаків споживачів, щодо рекламних повідомлень, на підставі гендерного аспекту та національно-культурних особливостей. Проаналізована важливість психології кольору, для правильного використання в рекламному повідомленні. В ході вивчення питання перспективних тенденцій застосування кольору, було досліджено, що психологія допомагає розробити таку рекламу, яка впливатиме не просто на людський розум, але і на почуття. Колір – це елемент, який за умови професійного використання може забезпечити ефективність реклами і, як наслідок, досягти поставлених цілей рекламодавця. Методика аналізу психології кольору допомагає вирішити конструктивно-функціональну проблематику дизайну в цілому, та в окремих сферах. Розглянуто семантику кольору в дизайні, та вивчено психофізіологічний вплив на споживача. Отримані результати сприятимуть створенню більш ефективних рекламних повідомлень. Реклама стає успішнішою і завдяки правильному використанню кольорів, які з часом стають фірмовою колірною гамою.uk
dc.languageuk
dc.subjectdesignen
dc.subjectan analysis of a psychology of colouren
dc.subjectproblems within the design sphereen
dc.subjectuse of colouren
dc.subjectthe gender dimension of the impacten
dc.subjectnational and cultural aspecten
dc.subjectдизайнru
dc.subjectанализ психологии цветаru
dc.subjectпроблематика дизайнаru
dc.subjectприменение цветаru
dc.subjectгендерный аспект воздействияru
dc.subjectнационально-культурный аспектru
dc.subjectдизайнuk
dc.subjectаналіз психології кольоруuk
dc.subjectпроблематика дизайнуuk
dc.subjectзастосування кольоруuk
dc.subjectгендерний аспект впливуuk
dc.subjectнаціонально-культурний аспектuk
dc.titleПерспективні тенденції застосування кольору в рамках конструктивно-функціональної проблематики дизайнуuk
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorGarkina, A.en
local.contributor.altauthorCherniavskyi, K.en
local.contributor.altauthorГаркина, А. И.ru
local.contributor.altauthorЧернявский, К. В.ru
local.subject.sectionТехнічна естетика, дизайн та мистецтвознавствоuk
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайнуuk
local.source.number№ 2 (84)uk
local.source.seriesСерія "Технічні науки"uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V84_P163-166.pdf233,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.