Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/308
Назва: Перспективні тенденції застосування кольору в рамках конструктивно-функціональної проблематики дизайну
Автори: Гаркіна, А. І.
Чернявський, К. В.
Ключові слова: design
an analysis of a psychology of colour
problems within the design sphere
use of colour
the gender dimension of the impact
national and cultural aspect
дизайн
анализ психологии цвета
проблематика дизайна
применение цвета
гендерный аспект воздействия
национально-культурный аспект
дизайн
аналіз психології кольору
проблематика дизайну
застосування кольору
гендерний аспект впливу
національно-культурний аспект
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Гаркіна А. І. Перспективні тенденції застосування кольору в рамках конструктивно-функціональної проблематики дизайну / А. І. Гаркіна, К. В. Чернявський // Вісник КНУТД. - 2015. - № 2 (84) : Серія "Технічні науки". - C. 163-166.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну
Короткий огляд (реферат): Сформовано цілісні уяви смаків споживачів, щодо рекламних повідомлень, на підставі гендерного аспекту та національно-культурних особливостей. Проаналізована важливість психології кольору, для правильного використання в рекламному повідомленні. В ході вивчення питання перспективних тенденцій застосування кольору, було досліджено, що психологія допомагає розробити таку рекламу, яка впливатиме не просто на людський розум, але і на почуття. Колір – це елемент, який за умови професійного використання може забезпечити ефективність реклами і, як наслідок, досягти поставлених цілей рекламодавця. Методика аналізу психології кольору допомагає вирішити конструктивно-функціональну проблематику дизайну в цілому, та в окремих сферах. Розглянуто семантику кольору в дизайні, та вивчено психофізіологічний вплив на споживача. Отримані результати сприятимуть створенню більш ефективних рекламних повідомлень. Реклама стає успішнішою і завдяки правильному використанню кольорів, які з часом стають фірмовою колірною гамою.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/308
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V84_P163-166.pdf233,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.