Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/30907
Title: Створення концептуального артбуку для гри «The binding of Isaac»
Other Titles: Creating a conceptual artbook for the game "The binding of Isaac"
Authors: Єжова, Ольга Володимирівна
Кулініч, Анна Михайлівна
Keywords: графічний дизайн
концепт-арт
артбук
інді-гра
візуальна стилістика
дизайн персонажу
ілюстрація
graphic design
concept art
character design
indie game
visual style
illustration
artbook
Issue Date: Jun-2025
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Кулініч А. М. Створення концептуального артбуку для гри «The binding of Isaac» : кваліфікаційна робота здобувача освіти першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 022 "Дизайн" / А. М. Кулініч ; наук. кер. О. В. Єжова. – Київ : КНУТД, 2025. – 89 с.
Abstract: У кваліфікаційній роботі розглянуто процес створення концептуального артбуку на основі інді-гри The Binding of Isaac. Проведено візуально-аналітичне дослідження стилістики гри. Здійснено аналіз художніх та композиційних принципів, що формують унікальну атмосферу проєкту. У межах практичного етапу реалізовано авторську серію ілюстрацій, яка відображає ключові стилістичні елементи гри. Артбук структуровано за розділами, у кожному з яких представлено візуальний матеріал і стислу інтерпретацію образів. Отримані результати можуть бути використані у сфері арт-дизайну. Робота має прикладне значення та підтверджує важливість систематизації візуального матеріалу в межах сучасного геймдизайну.
The qualification work examines the process of creating a conceptual artbook based on the indie game The Binding of Isaac. A visual-analytical study of the game’s style was conducted. An analysis of the artistic and compositional principles that form the unique atmosphere of the project was carried out. Within the practical stage, an author’s series of illustrations was implemented, which reflects the key stylistic elements of the game. The artbook is structured into sections, each of which presents visual material and a concise interpretation of images. The results obtained can be used in the field of art design. The work has applied significance and confirms the importance of systematizing visual material within modern game design.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/30907
Faculty: Факультет дизайну
Department: Кафедра графічного дизайну
Appears in Collections:Бакалаврський рівень

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KRB_022_Kulinich_Yezhova.pdf1,28 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.