Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31769
Назва: Роль маркетингових комунікацій у просуванні цілей сталого розвитку: стратегії впливу на глобальні трансформації
Автори: Ущаповський, Владислав Сергійович
Дата публікації: 29-кві-2025
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Ущаповський В. С. Роль маркетингових комунікацій у просуванні цілей сталого розвитку: стратегії впливу на глобальні трансформації / В. С. Ущаповський // Імперативи економічного зростання в контексті реалізації Глобальних цілей сталого розвитку : матеріали VІ Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, м. Київ, 29 квітня 2025 року. – Київ : КНУТД, 2025. – С. 140-141.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31769
Розташовується у зібраннях:Імперативи економічного зростання в контексті реалізації Глобальних цілей сталого розвитку

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник_Імперативи_29.04.2025 (1)-140-141.pdf541,95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.