Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31857
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДенисенко, Віталіна Миколаївна-
dc.contributor.authorКетова, Тетяна Михайлівна-
dc.date.accessioned2025-11-12T12:58:11Z-
dc.date.available2025-11-12T12:58:11Z-
dc.date.issued2025-10-16-
dc.identifier.citationКетова, Т. Особливості викладання німецької мови як другої мови / Т. Кетова, В. Денисенко // Педагогічна Академія : наукові записки. – 2025. – № 23.uk
dc.identifier.issn2786-9458uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31857-
dc.description.abstractУ статті «Особливості викладання німецької мови як другої мови» розглядається багатогранний характер викладання німецької мови як другої мови (DaZ) у багатомовних і мультикультурних контекстах. У ній поєднано теоретичні, методологічні, практичні та політичні перспективи, щоб надати комплексний огляд викладання DaZ. Стаття починається з розміщення DaZ у ширшому контексті міграції, соціальної інтеграції та освіти, підкреслюючи його відмінність від німецької мови як іноземної (DaF). У вступі підкреслюється важлива роль DaZ для мовного розвитку учнів, їхнього академічного успіху та соціальної участі, що дає підстави для дослідження його теоретичних основ, навчальних стратегій та сучасних практик. Теоретична основа базується на дослідженнях у галузі засвоєння другої мови, соціокультурній теорії та двомовній освіті.uk
dc.language.isoenuk
dc.subjectнімецька як друга моваuk
dc.subjectцифрове навчанняuk
dc.subjectінклюзивна педагогікаuk
dc.subjectскелетуванняuk
dc.subjectбагатомовністьuk
dc.subjectтранслінгвальністьuk
dc.subjectнавчання DaZuk
dc.titleThe peculiarities of teaching german as a second languageuk
dc.title.alternativeОсобливості вивчення німецької мови як другої мовиuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorDenysenko, Vitalina-
local.contributor.altauthorKetova, Tetiana-
local.subject.sectionСоціально-гуманітарні наукиuk
local.sourceПедагогічна Академія: наукові запискиuk
local.subject.facultyНавчально-науковий інститут культури і креативних індустрійuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра філології та перекладу (ФП)uk
local.identifier.doi10.5281/zenodo.17363332uk
local.identifier.urihttps://pedagogical-academy.com/index.php/journal/article/view/1356uk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
The German language as a second language.pdf737,89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.