Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31857| Title: | The peculiarities of teaching german as a second language |
| Other Titles: | Особливості вивчення німецької мови як другої мови |
| Authors: | Денисенко, Віталіна Миколаївна Кетова, Тетяна Михайлівна |
| Keywords: | німецька як друга мова цифрове навчання інклюзивна педагогіка скелетування багатомовність транслінгвальність навчання DaZ |
| Issue Date: | 16-Oct-2025 |
| Citation: | Кетова, Т. Особливості викладання німецької мови як другої мови / Т. Кетова, В. Денисенко // Педагогічна Академія : наукові записки. – 2025. – № 23. |
| Source: | Педагогічна Академія: наукові записки |
| Abstract: | У статті «Особливості викладання німецької мови як другої мови» розглядається багатогранний характер викладання німецької мови як другої мови (DaZ) у багатомовних і мультикультурних контекстах. У ній поєднано теоретичні, методологічні, практичні та політичні перспективи, щоб надати комплексний огляд викладання DaZ. Стаття починається з розміщення DaZ у ширшому контексті міграції, соціальної інтеграції та освіти, підкреслюючи його відмінність від німецької мови як іноземної (DaF). У вступі підкреслюється важлива роль DaZ для мовного розвитку учнів, їхнього академічного успіху та соціальної участі, що дає підстави для дослідження його теоретичних основ, навчальних стратегій та сучасних практик. Теоретична основа базується на дослідженнях у галузі засвоєння другої мови, соціокультурній теорії та двомовній освіті. |
| DOI: | 10.5281/zenodo.17363332 |
| URI: | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31857 |
| Faculty: | Навчально-науковий інститут культури і креативних індустрій |
| Department: | Кафедра філології та перекладу (ФП) |
| ISSN: | 2786-9458 |
| Appears in Collections: | Наукові публікації (статті) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| The German language as a second language.pdf | 737,89 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.