Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31894
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТарасенко, Ірина-
dc.contributor.authorТарасенко, Олексіій-
dc.contributor.authorГрищенко, Сергій-
dc.date.accessioned2025-11-18T13:40:03Z-
dc.date.available2025-11-18T13:40:03Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationТарасенко І. О. Статистичні моделі аналізу фінансово-економічних показників міжнародних туристичних компаній в умовах нестабільності / І. О. Тарасенко, О. С. Тарасенко, І. С. Грищенко // Актуальні проблеми сталого розвитку. - 2025. - № 2 (5). - С. 83-92.uk
dc.identifier.issn3041-1807uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31894-
dc.description.abstractВ умовах глобальних потрясінь, нестабільності та невизначеності зовнішнього середовища, що зумовлено військовими конфліктами, енергетичною та економічною кризами, пандемію COVID-19 – туристична галузь зазнає значного негативного впливу факторів зовнішнього середовища. Особливо гостро це відчувається в Україні, яка з 2022 року функціонує в умовах повномасштабної війни, що призвело до втрати внутрішнього туристичного потенціалу, змін у зовнішньоекономічних зв’язках, споживчій поведінці українців за кордоном, скорочення транскордонної мобільності та зниження інвестиційної привабливості туристичних активівuk
dc.language.isoukuk
dc.subjectмашинне навчанняuk
dc.subjectміжнародні туристичні компаніїuk
dc.subjectфінансово-економічні показникиuk
dc.subjectстатистичний аналізuk
dc.subjectнестабільністьuk
dc.subjectпрогнозні моделіuk
dc.titleСтатистичні моделі аналізу фінансово-економічних показників міжнародних туристичних компаній в умовах нестабільностіuk
dc.title.alternativeStatistical models for assessing the performance of international tourism companies under conditions of instabilityuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorTarasenko, Irina-
local.contributor.altauthorTarasenko, Oleksiy-
local.contributor.altauthorGryshchenko, Sergii-
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.sourceАктуальні проблеми сталого розвиткуuk
local.subject.facultyФакультет управління та бізнес-дизайнуuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра фінансів та бізнес-консалтингуuk
local.identifier.doi10.60022/2(5)-10Suk
local.identifier.urihttps://journals.csr.com.ua/index.php/sustainability/article/view/141/150uk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
АПСР+Том+2,+№+5,+2025+-+10+ст.pdfУ статті досліджено теоретичні та прикладні аспекти статистичного аналізу фінансово-економічних показників діяльності міжнародних туристичних компаній в умовах нестабільності. Авторами систематизовано сучасні статистичні моделі (описові, пояснювальні, прогнозні, моделі ефективності, машинного навчання та штучного інтелекту) та окреслено їх придатність для здійснення аналізу діяльності міжнародних туристичних компаній в умовах нестабільності. Особливий акцент зроблено на застосуванні прогнозних моделей ARIMA, VAR, GARCH та алгоритмів машинного навчання для прогнозування динаміки фінансово-економічних показників, розпізнавання кризових патернів і формування сценарних рішень. Запропонований інтегрований аналітичний підхід забезпечує комплексне розуміння закономірностей функціонування міжнародних туристичних компаній в умовах нестабільності, створює передумови для підвищення ефективності управління та розробки стресостійких адаптивних стратегій розвитку. Запропоновано модель інтегрального оцінювання сукупного впливу чинників зовнішнього середовища на фінансову стійкість міжнародних туристичних компаній. Перспективи подальших досліджень пов’язані з розширенням емпіричної бази, інтеграцією ESG-факторів до моделей і адаптацією машинного навчання для прогнозування попиту та поведінкових реакцій споживачів у сфері туризм552,23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.