Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31930
Title: Формування іншомовної комунікативної компетентності студентів економічних спеціальностей: сучасний стан та перспективи.
Other Titles: Developing foreign language communication skills in economics students: current status and prospects.
Authors: Вишневська, Марина Олександрівна
Арістова, Наталія Олександрівна
Keywords: Іншомовна комунікативна компетентність
іншомовна підготовка
міжкультурна комунікація
студенти економічних спеціальностей
Issue Date: 2025
Publisher: Педагогічна думка
Citation: Вишневська М. Формування іншомовної комунікативної компетентності студентів економічних спеціальностей: сучасний стан та перспективи / М. Вишневська, Н. Арістова // Світ дизактики: дизактика в сучасному світі : зб. матеріалів ІV Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. (29-30 жовт. 2024 р.) / за наук. ред. О. Топузова, О. Малихіна. – Київ : Педагогічна думка, 2025. – С. 171–175.
Abstract: Для студентів-економістів в Україні вміння ефективно спілкуватися іноземними мовами є ключовим професійним навиком. У умовах глобалізації це необхідно для успішної роботи в міжнародному бізнес-середовищі. Така мовна компетентність дозволяє орієнтуватися в різних культурах, розуміти іноземних партнерів і брати активну участь у ділових переговорах. Саме тому ця тема є дуже актуальною, а дослідження з цього питання активно проводяться у всьому світі. Мова розглядається як невід'ємна частина професійної підготовки економіста, яка підвищує його конкурентоспроможність на міжнародному ринку праці.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31930
Faculty: Факультет культури і креативних індустрій
Department: Кафедра філології та перекладу (ФП)
Appears in Collections:Матеріали наукових конференцій та семінарів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Вишневська М.О, Арістова Н.О. тези.pdfВишневська М.О., Арістова Н.О. Тези745,14 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.