Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3198
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБабина, Тетяна Геннадіївна-
dc.date.accessioned2016-12-05T16:10:14Z-
dc.date.available2016-12-05T16:10:14Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationБабина Т. Г. Гуманітарний вісник Державного вищого навчального закладу "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди". — Додаток 2 до Випуску 36 : Тематичний випуск "Проблеми емпіричних досліджень у психології". — Випуск 13. — К.: Гнозис, 2016. — С. 268–273.uk
dc.identifier.isbn978-966-2760-37-8uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3198-
dc.description.abstractУ трансформаційній економіці України вищі навчальні заклади, як суб'єкти ринку освітніх послуг, постійно стикаються з різноплановими ризиками. Виокремлено основні державно-правові, ринкові та соціально-економічні небезпеки. Показано, що виші мають розвивати свої конкурентні переваги з урахуванням динамічного ринкового середовища та підтримки інноваційної діяльності. В цьому процесі органи державної влади могли 6 взяти на себе функцію регулярного прогнозування стану ринку освітніх послуг та актуалізувати політику стимуляції роботи з інноваціями і навчання через інновації.uk
dc.description.abstractHigher educational institutions in Ukraine are constantly facing the multifaceted risks at the market of educational services in present-day transformational economy context. The key state and legal, market and socio economic risks are identified. It is demonstrated, that institutions have to develop their competitive character considering dynamic market environment and innovative activity. All the facts considered it is inferred that the state bodies should initiate the policy of regular forecasting the state of educational services and supporting motivated innovative education.uk
dc.description.abstractВ трансформационной экономике Украины высшие учебные заведения, как субъекты рынка, образовательных услуг, постоянно сталкиваются с разноплановыми рисками. Определены основные государственно-правовые, рыночные и социально-экономические угрозы. Показано, что ВНЗ должны развивать свои конкурентные преимущества с учетом динамичной рыночной среды и поддержки инновационной деятельности. В этом процессе органы государственной власти могли бы взять на себя функцию регулярного прогнозирования состояния рынка образовательных услуг и актуализировать политику стимуляции работы с инновациями и обучения посредством инноваций.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectтрансформаційні процесиuk
dc.subjectризикиuk
dc.subjectвища освітаuk
dc.subjectзовнішнє середовищеuk
dc.subjectринок освітніх послугuk
dc.subjectосвітній продуктuk
dc.subjecttransformation processesuk
dc.subjectrisksuk
dc.subjecthigher educationuk
dc.subjecteducational services marketuk
dc.subjectexternal environmentuk
dc.subjecteducational productuk
dc.titleРизики на ринку освітніх послугuk
dc.title.alternativeРиски на рынке образовательных услугuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorБабина, Татьяна Геннадиевна-
local.subject.sectionСоціально-гуманітарні наукиuk
local.sourceГуманітарний вісник Державного вищого навчального закладу "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди"uk
local.subject.facultyІнститут комп'ютерних технологій та дизайнуuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра дизайну та гуманітарних дисциплінuk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра дизайну та гуманітарних дисциплін (ДГД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Babyna T. Ryzyky.pdf250,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.