Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3245
Назва: Теоретико-методологічні основи конкурентноспроможності підприємства
Автори: Геселева, Н. В.
Заріцька, Н. М.
Ключові слова: competitiveness of enterprises
product competitiveness
competition
competitive advantage of the company
конкурентоспособность предприятия
конкурентоспособность продукции
конкуренция
конкурентное преимущество предприятия
конкурентоспроможність підприємства
конкурентоспроможність продукції
конкуренція
конкурентна перевага підприємства
Дата публікації: 2012
Бібліографічний опис: Геселева Н. В. Теоретико-методологічні основи конкурентноспроможності підприємства [Текст] / Н. В. Геселева, Н. М. Заріцька // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2012. - № 6 (68). - C. 156-161.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена основам оцінювання якості підприємства, розглянуто поняття конкуренції, конкурентоспроможності продукції, життєвого циклу конкурентної переваги підприємства.
Статья посвящена основам оценивания качества предприятия, рассмотрены понятия конкуренции, конкурентоспособности продукции, жизненного цикла конкурентного преимущества предприятия.
The article devoted to the basics evaluating of the quality of the company, the concept of competition, competitive products, the life cycle of the competitive advantages of the company are reviewed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3245
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра менеджменту та публічного адміністрування
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра управління та смарт-інновацій (УСІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V68_P156-161.pdf244,48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.