Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3413
Назва: Обгрунтування моделі управління мотивацією персоналу в кібернетичних системах
Інші назви: Grounding the models of personnel motivation management in cybernetic systrms
Обоснование модели управления мотивацией персонала в кибернетических системах
Автори: Яренко, А. В.
Раллє, Н. В.
Ключові слова: мотивація
кібернетична система
критерій ефективності
трудова участь
motivation
cybernetic system
efficiency criterion
labor participation
мотивация
кибернетическая система
критерий эффективности
трудовое участие
Дата публікації: гру-2016
Бібліографічний опис: Яренко А. В. Обгрунтування моделі управління мотивацією персоналу в кібернетичних системах [Текст] / А. В. Яренко, Н. В. Раллє // Актуальні проблеми економіки. — 2016. — № 12 (186). — С. 449-457.
Source: Актуальні проблеми економіки
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто маркетингові методологічні підходи до матеріальної мотивації персонала підприємства. На прикладі запропонованої математичної моделі аргументовано необхідність застосування мотиваційних критеріїв ефективності під час оцінювання якості праці. Розробки впроваджено в кібернетичній системі у вигляді програмного комплексу.
The article considers the marketing methodological approaches to tangible motivation of enterprise’s personnel. Applying a mathematical model the authors ground the necessity for using the motivation criteria of efficiency while assessing labour quality. The authors’ suggestions are implemented in a cybernetic system as a software tool.
В статье рассмотрены маркетинговые методологические подходы к материальной мотивации персонала предприятия. На примере предложенной математической модели аргументирована необходимость применения мотивационных критериев эффективности при оценке качества труда. Разработки внедрены в кибернетической системе в виде программного комплекса.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3413
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
ISSN: 1993-6788
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття Яренко, Раллє.pdf3,08 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.