Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3454
Title: | Теоретико-методологічні положення та базові академічні технології процесу навчання у контексті реалізації концепції розвитку економічної освіти в Україні |
Authors: | Іляш, О. І. Безверхий, К. В. |
Keywords: | освіта економіка концепція сутність функції академічні технології процес навчання образование экономика концепция сущность функции академические технологии процесс обучение education economy concept nature function academic technology the process of learning |
Issue Date: | 26-Dec-2016 |
Citation: | Іляш О. І. Теоретико-методологічні положення та базові академічні технології процесу навчання у контексті реалізації концепції розвитку економічної освіти в Україні / О. І. Іляш, К. В. Безверхий // Науковий вісник НАСОА. – № 3 (50). – С. 114–122. |
Source: | Науковий вісник Національної академії статистики, обліку та аудиту |
Abstract: | У статті розглянуто понятійний апарат та базові академічні технології процесу навчання у контексті реалізації концепції розвитку економічної освіти, а саме: сутність, функціональні складові та основні технології і навчального процесу. В результаті проведеного дослідження проаналізовано схему процесу навчання, основні функції процесу навчання, права та обов’язки головних учасників навчально-виховного процесу. Отриманий результат буде корисним для державних органів, професорсько-викладацького складу навчальних закладів та всім іншим зацікавленим особам, що займаються розвитком сучасної освіти в Україні. В статье рассмотрены понятийный аппарат и базовые академические технологии процесса обучения в контексте реализации концепции развития экономического образования, а именно: сущность, функциональные составляющие и основные технологии и учебного процесса. В результате проведенного исследования проанализированы схему процесса обучения, основные функции процесса обучения, права и обязанности главных участников учебно-воспитательного процесса. Полученный результат будет полезным для государственных органов, профессорско-преподавательского состава учебных заведений и всем другим заинтересованным лицам, занимающимся развитием современного образования в Украине. In the article the basic conceptual apparatus and the academic learning process technologies in the context of the concept of economic education, namely the nature, functional components and key technologies and learning process. The research analyzed the scheme of the learning process, the basic functions of the learning process, rights and responsibilities of the main participants in the educational process. The result will be beneficial to public authorities, the teaching staff of educational institutions and all other stakeholders engaged in the development of modern education in Ukraine. |
URI: | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3454 |
Faculty: | Факультет економіки та бізнесу |
Department: | Кафедра обліку і аудиту |
ISBN: | 978-617-571-134-7 |
Appears in Collections: | Наукові публікації (статті) Кафедра фінансів та бізнес-консалтингу (ФБК) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
20161226_P114-122.pdf | 753,01 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.