Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3513
Назва: Місто з великої літери
Автори: Мадієвська, О. В.
Ключові слова: branding
logo
trends
monogram
брендинг
логотип
тенденции развития
монограмма
брендінг
тенденції розвитку
монограма
логотип
Дата публікації: 2012
Бібліографічний опис: Мадієвська О. В. Місто з великої літери [Текст] / О. В. Мадієвська // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2012. - № 3 (65). - C. 124-129.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну
Короткий огляд (реферат): Стаття розглядає нову актуальну течію у територіальному брендінгу – логотип-монограму: передумови появлення, особливості сприйняття, тенденції розвитку. Зокрема, стаття містить порів-няльний аналіз художніх особливостей цього виду логотипів у країнах Заходу, Росії та в Україні.
В статье рассмотрено новое актуальное течение в брендинге территорий – появление логотипов-монограмм. Предпосылки к возникновению, особенности восприятия, тенденции развития. В частности статья содержит сравнительный анализ художественных особенностей этого вида логотипов в странах Запада, России и в Украине.
This article is about a new promising trend in Destination Branding – monogram logos. Historical background, peculiarities of perception and perspectives of the trend. The article is also consists the basic sum-mary of the brand research and the comparative analysis of the creative peculiarities of monogram logos in dif-ferent countries.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3513
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V65_P124-129.pdf447,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.