Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3513
Title: Місто з великої літери
Authors: Мадієвська, О. В.
Keywords: branding
logo
trends
monogram
брендинг
логотип
тенденции развития
монограмма
брендінг
тенденції розвитку
монограма
логотип
Issue Date: 2012
Citation: Мадієвська О. В. Місто з великої літери [Текст] / О. В. Мадієвська // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2012. - № 3 (65). - C. 124-129.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну
Abstract: Стаття розглядає нову актуальну течію у територіальному брендінгу – логотип-монограму: передумови появлення, особливості сприйняття, тенденції розвитку. Зокрема, стаття містить порів-няльний аналіз художніх особливостей цього виду логотипів у країнах Заходу, Росії та в Україні.
В статье рассмотрено новое актуальное течение в брендинге территорий – появление логотипов-монограмм. Предпосылки к возникновению, особенности восприятия, тенденции развития. В частности статья содержит сравнительный анализ художественных особенностей этого вида логотипов в странах Запада, России и в Украине.
This article is about a new promising trend in Destination Branding – monogram logos. Historical background, peculiarities of perception and perspectives of the trend. The article is also consists the basic sum-mary of the brand research and the comparative analysis of the creative peculiarities of monogram logos in dif-ferent countries.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3513
Appears in Collections:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
V65_P124-129.pdf447,98 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.