Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3610
Title: Использование концепции брендинга украинскими предприятиями легкой промышленности
Other Titles: Використання концепції брендингу українськими підприємствами легкої промисловості
Authors: Зимбалевская, Ю. В.
Keywords: концепція брендингу
стратегії брендингу
легка промисловість
сегменти ринку
торговельні марки
Issue Date: 2013
Citation: Зимбалевская Ю. В. Использование концепции брендинга украинскими предприятиями легкой промышленности / Ю. В. Зимбалевская // Бизнес и проблемы долгосрочного устойчивого социально-экономического развития. — СПб.: НОУ ВПО «Институт бизнеса и права», 2013. — Вып. 14. — С. 94-101.
Source: Бизнес и проблемы долгосрочного устойчивого социально-экономического развития
Abstract: У статті розглянуто особливості використання концепції брендингу українськими виробниками товарів легкої промисловості. Надано характеристику тенденцій розвитку ринку брендових товарів: проведено аналіз найбільш розповсюджених стратегій брендів за основними сегментами.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3610
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
ISBN: 978-5-89751-067-2
Appears in Collections:Наукові публікації (статті)
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
20161228_Zimbalevska.pdf334,44 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.