Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3770
Назва: | Управління вищими навчальними закладами: розв’язання проблем непрозорості в контексті забезпечення їх економічної безпеки |
Автори: | Бреус, Світлана Василівна Хаустова, Е. Б. |
Ключові слова: | strategy development Balanced Scorecard higher educational institutions higher educational institutions economic security state economic security national security стратегия развития сбалансированная система показателей высшие учебные заведения экономическая безопасность ВУЗов экономическая безопасность государства национальная безопасность стратегія розвитку збалансована система показників вищі навчальні заклади економічна безпека ВНЗ економічна безпека держави національна безпека |
Дата публікації: | 2016 |
Бібліографічний опис: | Бреус С. В. Управління вищими навчальними закладами: розв’язання проблем непрозорості в контексті забезпечення їх економічної безпеки / С. В. Бреус, Е. Б. Хаустова // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2016. - Спецвипуск : Ефективність організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку вищої освіти України. - C. 102-113. |
Source: | Вісник Київського національного університету технологій та дизайну |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена визначенню теоретико-практичних аспектів використання збалансованої системи показників (Ваlаnсеd Sсоrесаd – BSC) з урахуванням реалізації освітньої програми підготовки фахівців, що передбачає присудження першого та другого ступеня вищої освіти у контексті стратегічного розвитку та забезпечення економічної безпеки ВНЗ в умовах прозорості управління його діяльністю. Визначено, що використання системи BSC в діяльності ВНЗ дозволить, зокрема, встановити прозорість процесів управління в рамках реалізації стратегії реформування вищої освіти в Україні. Практичне використання цієї системи сприятиме збалансуванню витратної і дохідної частин бюджетів вищих навчальних закладів, підвищенню ефективності їх функціонування, нарощуванню інтелектуального капіталу, рівня їх конкурентоспроможності та позицій у вітчизняних й міжнародних рейтингах вишів, а також забезпеченню економічної безпеки ВНЗ, а відтак, держави та національної безпеки в цілому. Статья посвящена определению теоретико-практических аспектов использования сбалансированной системы показателей (Ваlаnсеd Sсоrесаd – BSC) с учетом реализации образовательной программы подготовки специалистов, что предусматривает присуждение первой и второй степени высшего образования в контексте стратегического развития и обеспечения экономической безопасности ВУЗа в условиях прозрачности управления его деятельностью. Определено, что использование системы BSC в деятельности ВУЗа позволит, в частности, установить прозрачности процессов управления в рамках реализации стратегии реформирования высшего образования в Украине. Практическое использование этой системы будет способствовать сбалансированию расходной и доходной частей бюджетов высших учебных заведений, повышению эффективности их функционирования, наращиванию интеллектуального капитала, уровня их конкурентоспособности и позиций в отечественных и международных рейтингах ВУЗов, а также обеспечение экономической безопасности ВУЗов, а затем, государства и национальной безопасности в целом. The article is devoted to defining the theoretical and practical aspects of using Balanced Scorecard (Ваlаnсеd Sсоrесаd – BSC) considering implementation of educational programs of specialist training that provides for the awarding first and second degree of higher education in the context of the strategic and higher educational institutions economic security in a transparent management of its activities. Determined that the use of BSC in the activities of universities will, in particular, to establish transparent management processes as part of the strategy for reform of higher education in Ukraine. The practical use of the will help harmonize the expenditure and revenue side of the budget of higher education institutions, to increase their effectiveness, increasing the intellectual capital of their competitiveness and position in national and international rankings of universities and economic security institutions, and therefore, the state and national security in general. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3770 |
Faculty: | Факультет економіки та бізнесу |
Department: | Кафедра економіки та сфери обслуговування Кафедра менеджменту та публічного адміністрування |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації (статті) Вісник КНУТД Кафедра управління та смарт-інновацій (УСІ) Кафедра смарт-економіки (СЕ) Кафедра фінансів та бізнес-консалтингу (ФБК) Ефективність організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку вищої освіти України |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Konf20161007_VI_P102-113.pdf | 258,22 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.