Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3786
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГанущак-Єфіменко, Л. М.uk
dc.contributor.authorЩербак, В. Г.uk
dc.date.accessioned2017-01-04T10:32:15Z-
dc.date.available2017-01-04T10:32:15Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationГанущак-Єфіменко Л. М. Освітньо-інноваційна платформа отримання бізнес–знань як принципово новий підхід до реалізації кластерної взаємодії інтерактивних інструментаріїв інноваційного ланцюжка навчання [Текст] / Л. М. Ганущак-Єфименко, В. Г. Щербак // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2016. - Спецвипуск : Ефективність організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку вищої освіти України. - C. 228-238.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3786-
dc.description.abstractЗапропоновано новий підхід до реорганізації функціонування "трикутника знань" у вигляді організації на базі освітньо-інноваційної платформи отримання бізнес–знань як реалізації кластерної взаємодії інтерактивних інструментаріїв інноваційного ланцюжка навчання. Імплементація європейського досвіду дозволяє залучити до функціонування освітньо-інноваційної платформи принципово нового інтерактивного інструментарію як інноваційні стажерські майданчики. Синергетичний зміст взаємодії трьох складових трикутника знань проявляється у використані можливостей самостійного отримання знань, створення інтерактивних умов втілення креативних ідей в життя, що підвищує ефективність працевлаштування молоді і дозволяє по-новому поглянути на модернізацію системи освіти постсоціалістичних країн.uk
dc.description.abstractПредложен новый подход к реорганизации функционирования «треугольника знаний» в виде организации на базе образовательно-инновационной платформы процесса получения бизнес-знаний как реализации кластерной взаимодействия интерактивных инструментариев инновационной цепочки обучения. Имплементация европейского опыта позволяет привлечь к функционированию образовательно-инновационной платформы такого принципиально нового интерактивного инструментария, как инновационные стажерские площадки. Синергетическое содержание взаимодействия трех составляющих треугольника знаний проявляется в использовании возможностей самостоятельного получения знаний, создания интерактивных условий воплощения креативных идей в жизнь, что повышает эффективность трудоустройства молодежи и позволяет по-новому взглянуть на модернизацию системы образования постсоциалистических стран.ru
dc.description.abstractA new approach to the reorganization of functioning "knowledge triangle" in the form of education-based innovation platform to obtain business knowledge as the implementation of cluster toolkits interaction interactive learning innovation chain. Implementation of European experience to bring conditions preclude the operation of educational innovation platform fundamentally new interactive tools as innovative trainee area. Synergetic content interaction of three components of the Knowledge Triangle evident in used to independently acquire knowledge, create interactive terms embodiment of creative ideas to life, which increases the effectiveness of youth employment and allow for a fresh look at modernizing the education system post-socialist countries.en
dc.languageuk-
dc.subjectEducational innovation platformen
dc.subjecttriangle of knowledgeen
dc.subjecttrainee grounden
dc.subjectinnovative learning chainen
dc.subjectОбразовательно-инновационной платформаru
dc.subjectтреугольник знанийru
dc.subjectстажерские площадкиru
dc.subjectинновационная цепочка обученияru
dc.subjectОсвітньо-інноваційної платформаuk
dc.subjectтрикутник знаньuk
dc.subjectстажерські майданчикиuk
dc.subjectінноваційний ланцюжок навчанняuk
dc.titleОсвітньо–інноваційна платформа отримання бізнес–знань як принципово новий підхід до реалізації кластерної взаємодії інтерактивних інструментаріїв інноваційного ланцюжка навчанняuk
dc.typeArticle-
local.contributor.altauthorGanushchak-Efimenko, L. M.en
local.contributor.altauthorShcherbak, V. G.en
local.contributor.altauthorГанущак-Ефіменко, Л. М.ru
local.contributor.altauthorЩербак, В. Г.ru
local.subject.sectionЕфективність організаційно - економічного механізмуuk
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайнуuk
local.source.numberСпецвипускuk
local.source.seriesЕфективність організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку вищої освіти Україниuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра підприємництва та бізнесуuk
local.subject.method0-
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)
Ефективність організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку вищої освіти України

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Konf20161007_VI_P228-238.pdf257,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.