Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3786
Title: | Освітньо–інноваційна платформа отримання бізнес–знань як принципово новий підхід до реалізації кластерної взаємодії інтерактивних інструментаріїв інноваційного ланцюжка навчання |
Authors: | Ганущак-Єфіменко, Л. М. Щербак, В. Г. |
Keywords: | Educational innovation platform triangle of knowledge trainee ground innovative learning chain Образовательно-инновационной платформа треугольник знаний стажерские площадки инновационная цепочка обучения Освітньо-інноваційної платформа трикутник знань стажерські майданчики інноваційний ланцюжок навчання |
Issue Date: | 2016 |
Citation: | Ганущак-Єфіменко Л. М. Освітньо-інноваційна платформа отримання бізнес–знань як принципово новий підхід до реалізації кластерної взаємодії інтерактивних інструментаріїв інноваційного ланцюжка навчання [Текст] / Л. М. Ганущак-Єфименко, В. Г. Щербак // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2016. - Спецвипуск : Ефективність організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку вищої освіти України. - C. 228-238. |
Source: | Вісник Київського національного університету технологій та дизайну |
Abstract: | Запропоновано новий підхід до реорганізації функціонування "трикутника знань" у вигляді організації на базі освітньо-інноваційної платформи отримання бізнес–знань як реалізації кластерної взаємодії інтерактивних інструментаріїв інноваційного ланцюжка навчання. Імплементація європейського досвіду дозволяє залучити до функціонування освітньо-інноваційної платформи принципово нового інтерактивного інструментарію як інноваційні стажерські майданчики. Синергетичний зміст взаємодії трьох складових трикутника знань проявляється у використані можливостей самостійного отримання знань, створення інтерактивних умов втілення креативних ідей в життя, що підвищує ефективність працевлаштування молоді і дозволяє по-новому поглянути на модернізацію системи освіти постсоціалістичних країн. Предложен новый подход к реорганизации функционирования «треугольника знаний» в виде организации на базе образовательно-инновационной платформы процесса получения бизнес-знаний как реализации кластерной взаимодействия интерактивных инструментариев инновационной цепочки обучения. Имплементация европейского опыта позволяет привлечь к функционированию образовательно-инновационной платформы такого принципиально нового интерактивного инструментария, как инновационные стажерские площадки. Синергетическое содержание взаимодействия трех составляющих треугольника знаний проявляется в использовании возможностей самостоятельного получения знаний, создания интерактивных условий воплощения креативных идей в жизнь, что повышает эффективность трудоустройства молодежи и позволяет по-новому взглянуть на модернизацию системы образования постсоциалистических стран. A new approach to the reorganization of functioning "knowledge triangle" in the form of education-based innovation platform to obtain business knowledge as the implementation of cluster toolkits interaction interactive learning innovation chain. Implementation of European experience to bring conditions preclude the operation of educational innovation platform fundamentally new interactive tools as innovative trainee area. Synergetic content interaction of three components of the Knowledge Triangle evident in used to independently acquire knowledge, create interactive terms embodiment of creative ideas to life, which increases the effectiveness of youth employment and allow for a fresh look at modernizing the education system post-socialist countries. |
URI: | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3786 |
Faculty: | Факультет економіки та бізнесу |
Department: | Кафедра підприємництва та бізнесу |
Appears in Collections: | Наукові публікації (статті) Вісник КНУТД Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ) Ефективність організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку вищої освіти України |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Konf20161007_VI_P228-238.pdf | 257,66 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.