Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3810
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛимар, І. А.uk
dc.date.accessioned2017-01-04T10:34:38Z-
dc.date.available2017-01-04T10:34:38Z-
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationЛимар І. А. Рейтингове оцінювання діяльності викладача у забезпеченні якості освіти [Текст] / І. А. Лимар // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2016. - Спецвипуск : Ефективність організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку вищої освіти України. - C. 45-53.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3810-
dc.description.abstractВ статті розглянуто складові міжнародних рейтингів вищих навчальних закладів та критерії, які вони охоплюють. Виявлено існуючі проблеми та перспективи входження українських університетів у світовий освітній простір та визначено місце КНУТД у різних рейтингах. Показником якості освіти та одним із пріоритетних складових у формуванні загального іміджу вищого навчального закладу є рейтинг викладача. Розглянуті критерії щодо оцінки якості його роботи, визначено особливості актуальних сьогодні методів оцінки.uk
dc.description.abstractВ статье рассмотрены составляющие международных рейтингов высших учебных заведений и их критерии. Обнаружены существующие проблемы и перспективы вхождения украинских университетов в мировое образовательное пространство, определено место КНУТД в различных рейтингах. Показателем качества образования и одной из приоритетных составляющих в формировании общего имиджа высшего учебного заведения является рейтинг преподавателя. Рассмотрены критерии оценки качества его работы, определены особенности актуальных сегодня методов оценки.ru
dc.description.abstractIn the article the components of the international rankings of higher education institutions and their criteria have been researched. The existing problems and prospects of entering Ukrainian universities to the world educational space and the place of KNUTD in different ratings have been identified. An indicator of the quality of education and one of the priority components in forming the general image of the university is rating of a teacher. The criteria to assess the quality of his/her work have been considered, the features of current methods for assessing have been determined.en
dc.languageuk
dc.subjectevaluation criteriaen
dc.subjectmonitoringen
dc.subjectscientific and practical activity of teachersen
dc.subjecteducational environmenten
dc.subjectranking of universitiesen
dc.subjectrating evaluationen
dc.subjectquality of educationen
dc.subjectкритерии оцениванияru
dc.subjectмониторингru
dc.subjectнаучно-практическая деятельность преподавателейru
dc.subjectобразовательное пространствоru
dc.subjectрейтинг университетовru
dc.subjectрейтинговое оцениваниеru
dc.subjectкачество образованияru
dc.subjectкритерії оцінюванняuk
dc.subjectмоніторингuk
dc.subjectосвітній простірuk
dc.subjectрейтинг університетівuk
dc.subjectрейтингове оцінюванняuk
dc.subjectякість освітиuk
dc.subjectнауково-практична діяльність викладачівuk
dc.titleРейтингове оцінювання діяльності викладача у забезпеченні якості освітиuk
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorLymar, І. А.en
local.contributor.altauthorЛымар, И. А.ru
local.subject.sectionЕфективність організаційно - економічного механізму інноваційного розвитку вищої освітиuk
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайнуuk
local.source.numberСпецвипускuk
local.source.seriesЕфективність організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку вищої освіти Україниuk
local.subject.method0
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Ефективність організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку вищої освіти України

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Konf20161007_VI_P045-053.pdf251,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.