Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3810
Назва: Рейтингове оцінювання діяльності викладача у забезпеченні якості освіти
Автори: Лимар, І. А.
Ключові слова: evaluation criteria
monitoring
scientific and practical activity of teachers
educational environment
ranking of universities
rating evaluation
quality of education
критерии оценивания
мониторинг
научно-практическая деятельность преподавателей
образовательное пространство
рейтинг университетов
рейтинговое оценивание
качество образования
критерії оцінювання
моніторинг
освітній простір
рейтинг університетів
рейтингове оцінювання
якість освіти
науково-практична діяльність викладачів
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Лимар І. А. Рейтингове оцінювання діяльності викладача у забезпеченні якості освіти [Текст] / І. А. Лимар // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2016. - Спецвипуск : Ефективність організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку вищої освіти України. - C. 45-53.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну
Короткий огляд (реферат): В статті розглянуто складові міжнародних рейтингів вищих навчальних закладів та критерії, які вони охоплюють. Виявлено існуючі проблеми та перспективи входження українських університетів у світовий освітній простір та визначено місце КНУТД у різних рейтингах. Показником якості освіти та одним із пріоритетних складових у формуванні загального іміджу вищого навчального закладу є рейтинг викладача. Розглянуті критерії щодо оцінки якості його роботи, визначено особливості актуальних сьогодні методів оцінки.
В статье рассмотрены составляющие международных рейтингов высших учебных заведений и их критерии. Обнаружены существующие проблемы и перспективы вхождения украинских университетов в мировое образовательное пространство, определено место КНУТД в различных рейтингах. Показателем качества образования и одной из приоритетных составляющих в формировании общего имиджа высшего учебного заведения является рейтинг преподавателя. Рассмотрены критерии оценки качества его работы, определены особенности актуальных сегодня методов оценки.
In the article the components of the international rankings of higher education institutions and their criteria have been researched. The existing problems and prospects of entering Ukrainian universities to the world educational space and the place of KNUTD in different ratings have been identified. An indicator of the quality of education and one of the priority components in forming the general image of the university is rating of a teacher. The criteria to assess the quality of his/her work have been considered, the features of current methods for assessing have been determined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3810
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Ефективність організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку вищої освіти України

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Konf20161007_VI_P045-053.pdf251,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.