Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3818
Title: | Перспективні напрями розвитку вищої освіти в системі сучасних суспільно-економічних відносин |
Authors: | Кулак, Н. В. |
Keywords: | development of higher education quality services in education professional training higher education высокопрофессиональные специалисты качественные услуги в сфере образования усовершенствование высшего образования якісні послуги у сфері освіти удосконалення вищої освіти високопрофесійні фахівці |
Issue Date: | 2016 |
Citation: | Кулак Н. В. Перспективні напрями розвитку вищої освіти в системі сучасних суспільно-економічних відносин [Текст] / Н. В. Кулак // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2016. - Спецвипуск : Ефективність організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку вищої освіти України. - C. 76-81. |
Source: | Вісник Київського національного університету технологій та дизайну |
Abstract: | У статті подано аналіз актуальних аспектів розвитку вищої освіти. Запропоновано шляхи удосконалення освітнього процесу у вищих навчальних закладах. В статье представлен анализ актуальных аспектов развития высшего образования. Предложены пути совершенствования образовательного процесса в высших учебных заведениях. Problems of quality of training in the modem higher school arc analyzed. As a decision the author suggests to introduce more innovations in educational process. |
URI: | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3818 |
Faculty: | Навчально-науковий інститут права та сучасних технологій навчання |
Department: | Кафедра приватного та публічного права |
Appears in Collections: | Наукові публікації (статті) Вісник КНУТД Кафедра приватного та публічного права (ППП) Ефективність організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку вищої освіти України |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Konf20161007_VI_P076-081.pdf | 204,72 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.