Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3904
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБабич, А. І.uk
dc.contributor.authorМайорова, З. С.uk
dc.date.accessioned2017-01-11T10:04:53Z-
dc.date.available2017-01-11T10:04:53Z-
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationБабич А. І. Вплив факторів споживчого вибору на формування асортименту жіночого взуття [Електронний ресурс] / А. І. Бабич, З. С. Майорова // Технології та дизайн. - 2016. - № 4 (21). - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2016_4_19.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3904-
dc.identifier.urihttp://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2016_4_19
dc.description.abstractУ данній роботі розглянуто стан ринку вітчизняного взуття та наведено результати маркетингового дослідження споживчих переваг під час вибору жіночого взуття а також з’ясовано, наскільки його асортимент задовольняє потреби населення.uk
dc.description.abstractВ данной работе рассмотрено состояние рынка отечественной обуви и приведены результаты маркетингового исследования потребительских предпочтений при выборе женской обуви а также выяснено, насколько его ассортимент удовлетворяет потребности населения.ru
dc.description.abstractIn this work the state of the domestic women’s shoes market is analysed, the results of the marketing research of the consumer advantages during the choice of the women’sshoes are presented, and a conclusion about to a what extent it’s assortment meets the population needs is made.en
dc.languageuk
dc.subjectfootwear marketen
dc.subjectmarket researchen
dc.subjectconsumer preferencesen
dc.subjectdemanden
dc.subjectrespondentsen
dc.subjectsegmentationen
dc.subjectqualityen
dc.subjectрынок обувиru
dc.subjectмаркетинговые исследованияru
dc.subjectпотребительские предпочтенияru
dc.subjectспросru
dc.subjectреспондентыru
dc.subjectсегментацияru
dc.subjectкачествоru
dc.subjectринок взуттяuk
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk
dc.subjectспоживчі перевагиuk
dc.subjectпопитuk
dc.subjectреспондентиuk
dc.subjectсегментаціяuk
dc.subjectякістьuk
dc.titleВплив факторів споживчого вибору на формування асортименту жіночого взуттяuk
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorBabich, A. I.en
local.contributor.altauthorMaiorova, Z. S.en
local.contributor.altauthorБабич, А. И.ru
local.contributor.altauthorМайорова, З. С.ru
local.subject.sectionЕкономікаuk
local.sourceТехнології та дизайнuk
local.source.number№ 4 (21)uk
local.subject.method0
Розташовується у зібраннях:Електронний науковий журнал «Технології та дизайн»
Наукові публікації (статті)
Кафедра технології моди (ТМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
td_2016_N4_19.pdf813,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.