Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3904
Title: Вплив факторів споживчого вибору на формування асортименту жіночого взуття
Authors: Бабич, А. І.
Майорова, З. С.
Keywords: footwear market
market research
consumer preferences
demand
respondents
segmentation
quality
рынок обуви
маркетинговые исследования
потребительские предпочтения
спрос
респонденты
сегментация
качество
ринок взуття
маркетингові дослідження
споживчі переваги
попит
респонденти
сегментація
якість
Issue Date: 2016
Citation: Бабич А. І. Вплив факторів споживчого вибору на формування асортименту жіночого взуття [Електронний ресурс] / А. І. Бабич, З. С. Майорова // Технології та дизайн. - 2016. - № 4 (21). - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2016_4_19.
Source: Технології та дизайн
Abstract: У данній роботі розглянуто стан ринку вітчизняного взуття та наведено результати маркетингового дослідження споживчих переваг під час вибору жіночого взуття а також з’ясовано, наскільки його асортимент задовольняє потреби населення.
В данной работе рассмотрено состояние рынка отечественной обуви и приведены результаты маркетингового исследования потребительских предпочтений при выборе женской обуви а также выяснено, насколько его ассортимент удовлетворяет потребности населения.
In this work the state of the domestic women’s shoes market is analysed, the results of the marketing research of the consumer advantages during the choice of the women’sshoes are presented, and a conclusion about to a what extent it’s assortment meets the population needs is made.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3904
http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2016_4_19
Appears in Collections:Електронний науковий журнал «Технології та дизайн»
Наукові публікації (статті)
Кафедра технології моди (ТМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
td_2016_N4_19.pdf813,81 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.