Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3918
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПодольна, В. В.-
dc.contributor.authorСеменюк, І. В.-
dc.date.accessioned2017-01-13T08:31:19Z-
dc.date.available2017-01-13T08:31:19Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationПодольна В. В. Сутність та собливості класифікації маркетингових стратегій розвитку підприємств / В. В. Подольна, І. В. Семенюк // Економічний простір. — 2013. — № 72. — С. 230-239.uk
dc.identifier.issn2224-6282uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3918-
dc.description.abstractВ статті обгрунтовано необхідність проведення маркетингового стратегічного планування та визначення стратегії розвитку підприємства. Проведено аналіз наукових досліджень за цією тематикою. Систематизовано різні види маркетингових стратегій і представлено їх класифікацію за такими ознаками: залежно від терміну реалізації стратегії; позиції, що фірма займає на ринку; за станом ринкового попиту; залежно від загальноекономічного стану фірми; співвідношенням частки ринку і темпів росту ринків збуту; методом обрання цільового ринку. Наведено коротку характеристику й особливості описаних стратегій, вказано умови використання зазначених стратегій.uk
dc.description.abstractThe purpose of this article is ordering different types of strategies. The object of study is the differentiation strategies for different classification criteria. In the article necessity of the marketing strategic planning is grounded. The analysis of scientific researches is conducted after this subject. Different types of marketing strategies are systematized and presented their classification on such signs: depending on the term of realization strategy; position, that a company occupies at the market; on the state of market demand; depending on the economic state of company; market share and rates of growth on market; methods of electing target market. Short description of these strategies, features and terms for which they are recommended to use are resulted.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk
dc.subjectнішаuk
dc.subjectкласифікаціяuk
dc.subjectринокuk
dc.subjectmarketing strategyuk
dc.subjectclassificationuk
dc.subjectmarketuk
dc.subjectnicheuk
dc.titleСутність та собливості класифікації маркетингових стратегій розвитку підприємствuk
dc.typeArticleuk
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.sourceЕкономічний простірuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.subject.method0uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20170112_Podolna_230-239.pdf210,05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.