Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3918
Title: Сутність та собливості класифікації маркетингових стратегій розвитку підприємств
Authors: Подольна, В. В.
Семенюк, І. В.
Keywords: маркетингова стратегія
ніша
класифікація
ринок
marketing strategy
classification
market
niche
Issue Date: 2013
Citation: Подольна В. В. Сутність та собливості класифікації маркетингових стратегій розвитку підприємств / В. В. Подольна, І. В. Семенюк // Економічний простір. — 2013. — № 72. — С. 230-239.
Source: Економічний простір
Abstract: В статті обгрунтовано необхідність проведення маркетингового стратегічного планування та визначення стратегії розвитку підприємства. Проведено аналіз наукових досліджень за цією тематикою. Систематизовано різні види маркетингових стратегій і представлено їх класифікацію за такими ознаками: залежно від терміну реалізації стратегії; позиції, що фірма займає на ринку; за станом ринкового попиту; залежно від загальноекономічного стану фірми; співвідношенням частки ринку і темпів росту ринків збуту; методом обрання цільового ринку. Наведено коротку характеристику й особливості описаних стратегій, вказано умови використання зазначених стратегій.
The purpose of this article is ordering different types of strategies. The object of study is the differentiation strategies for different classification criteria. In the article necessity of the marketing strategic planning is grounded. The analysis of scientific researches is conducted after this subject. Different types of marketing strategies are systematized and presented their classification on such signs: depending on the term of realization strategy; position, that a company occupies at the market; on the state of market demand; depending on the economic state of company; market share and rates of growth on market; methods of electing target market. Short description of these strategies, features and terms for which they are recommended to use are resulted.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3918
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
ISSN: 2224-6282
Appears in Collections:Наукові публікації (статті)
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
20170112_Podolna_230-239.pdf210,05 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.