Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3922
Title: Swot-аналіз як інструмент визначення маркетингових стратегій
Authors: Соломенко, О. Є.
Чернюк, Ю. В.
Issue Date: 2011
Citation: Соломенко О. Є. Swot-аналіз як інструмент визначення маркетингових стратегій [Текст] / О. Є. Соломенко, Ю. В. Чернюк // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2011. - № 2 (58). - C. 7-11.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну
Abstract: Розглянуто проблему організації науково-дослідної діяльності у процесі навчання сту дентів за напрямком «Мистецтво», спеціальністю «Дизайн», спеціалізацією «Дизайн одягу» на прикладі Київського національного університету’ культури і мистецтв.
В статье рассмотрено современное состояние отрасли легкой промышленности, ее основные характеристики, тенденции, проблемы и перспективы развития. Приведены особенности использования $\УОТ-анализа как инструмент определения маркетинговых стратегий предприятий легкой промышленности с целью приведения в соответствие стратегии предприятия его внешней и внутренней среде.
The paper considers the contemporary condition of the light industry, its main features, trends, issues and development prospects. The author adduces peculiarities of SWOT analysis application as the tool of marketing strategies determination for the light industry enterprises in order to adjust the strategies to both inner and outer milieu of the enterprises.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3922
Appears in Collections:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
V58_P007-011.pdf238,54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.