Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4024
Назва: Вивчення та використання прийомів фотомерчендайзінгу у виставковій діяльності
Автори: Колосніченко, М. В.
Овчарек, В. Є.
Сичова, М. В.
Ключові слова: fotomerchendayzing
vistavochnoy activities
photographic elements
фотомерчендайзинг
выставочная деятельность
фотокомпозиция
Дата публікації: 2013
Бібліографічний опис: Колосніченко М. В. Вивчення та використання прийомів фотомерчендайзінгу у виставковій діяльності [Текст] / М. В. Колосніченко, В. Є. Овчарек, М. В. Сичова // Легка промисловість. - 2013. - № 1. - C. 27-28.
Source: Легка промисловість
Короткий огляд (реферат): Приведены результаты изучения влияния фотомерчендайзинга на формирование выставочной деятельности. Проанализированы основные характеристики, которые определяют фотомерчендайзинг, а также разновидности структурных отношений элементов фотокомпозиции.
In the article the results of the study conducted influence on the formation of merchandising photo exhibitions. Analyzes the main characteristics that define the photo merchandising, as well as the analysis of structural relationships varieties photographic elements.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4024
Faculty: Факультет дизайну
Department: Кафедра ергономіки і дизайну
Розташовується у зібраннях:Журнал «Легка промисловість»
Наукові публікації (статті)
Кафедра мультимедійного дизайну (МД)
Кафедра моди та стилю (МС)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
LP_1_2013_P_027-028.pdf171,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.