Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4075
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБезпалько, Н. Ю.-
dc.contributor.authorВоронкова, Т. Є.-
dc.date.accessioned2017-01-20T12:21:35Z-
dc.date.available2017-01-20T12:21:35Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationБезпалько Н. Ю. Проблеми оцінювання ефективності маркетингової діяльності / Н. Ю. Безпалько, Т. Є. Воронкова // Тези доповідей ІV Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 4 листопада 2016 р., Київ. – К. : КНУТД, 2016. – С. 114.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4075-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКНУТДuk
dc.titleПроблеми оцінювання ефективності маркетингової діяльностіuk
dc.typeThesisuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра економіки та сфери обслуговуванняuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2016-11-04-
local.conference.nameАктуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управлінняuk
local.subject.method0uk
Розташовується у зібраннях:Кафедра смарт-економіки (СЕ)
Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Konf20161104_IV_P114.pdf184,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.