Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4075
Title: Проблеми оцінювання ефективності маркетингової діяльності
Authors: Безпалько, Н. Ю.
Воронкова, Т. Є.
Issue Date: 2016
Publisher: КНУТД
Citation: Безпалько Н. Ю. Проблеми оцінювання ефективності маркетингової діяльності / Н. Ю. Безпалько, Т. Є. Воронкова // Тези доповідей ІV Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 4 листопада 2016 р., Київ. – К. : КНУТД, 2016. – С. 114.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4075
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра економіки та сфери обслуговування
Appears in Collections:Кафедра смарт-економіки (СЕ)
Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Konf20161104_IV_P114.pdf184,09 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.