Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4086
Назва: Маркетингові дослідження як інструмент прийняття управлінських рішень
Автори: Кусик, М. І.
Бойко, О. В.
Дата публікації: 2016
Видавництво: КНУТД
Бібліографічний опис: Кусик М. І. Маркетингові дослідження як інструмент прийняття управлінських рішень / М. І. Кусик, О. В. Бойко // Тези доповідей ІV Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 4 листопада 2016 р., Київ. – К. : КНУТД, 2016. – С. 125.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4086
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Konf20161104_IV_P125.pdf176,32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.