Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4122
Title: Інбаунд маркетинг як потужний інструмент лідогенерації
Authors: Нечитайло, С. Д.
Юдіна, Н. В.
Issue Date: 2016
Publisher: КНУТД
Citation: Нечитайло С. Д. Інбаунд маркетинг як потужний інструмент лідогенерації / С. Д. Нечитайло, Н. В. Юдіна // Тези доповідей ІV Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 4 листопада 2016 р., Київ. – К. : КНУТД, 2016. – С. 17.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4122
Appears in Collections:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Konf20161104_IV_P017.pdf209,1 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.