Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4124
Назва: Маркетинг та оцінка його ефективності на підприємстві за допомогою показника ROMI
Автори: Балко, О. Ю.
Жуков, С. А.
Дата публікації: 2016
Видавництво: КНУТД
Бібліографічний опис: Балко О. Ю. Маркетинг та оцінка його ефективності на підприємстві за допомогою показника Romi / О. Ю. Балко, С. А. Жуков // Тези доповідей ІV Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 4 листопада 2016 р., Київ. – К. : КНУТД, 2016. – С. 19.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4124
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Konf20161104_IV_P019.pdf211,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.