Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4124
Title: Маркетинг та оцінка його ефективності на підприємстві за допомогою показника ROMI
Authors: Балко, О. Ю.
Жуков, С. А.
Issue Date: 2016
Publisher: КНУТД
Citation: Балко О. Ю. Маркетинг та оцінка його ефективності на підприємстві за допомогою показника Romi / О. Ю. Балко, С. А. Жуков // Тези доповідей ІV Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 4 листопада 2016 р., Київ. – К. : КНУТД, 2016. – С. 19.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4124
Appears in Collections:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Konf20161104_IV_P019.pdf211,71 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.