Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4173
Title: Майбутнє маркетингу: увага до дрібниць
Authors: Хоменко, О. І.
Яренко, А. В.
Issue Date: 2016
Publisher: КНУТД
Citation: Хоменко О. І. Майбутнє маркетингу: увага до дрібниць / О. І. Хоменко, А. В. Яренко // Тези доповідей ІV Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 4 листопада 2016 р., Київ. – К. : КНУТД, 2016. – С. 181-182.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4173
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Appears in Collections:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Konf20161104_IV_P181-182.pdf203,77 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.