Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4186
Title: Eventmarketing, як сучасний і ефективний інструмент маркетингу
Authors: Сторчеусов, В. В.
Ковальчук, С. В.
Issue Date: 2016
Publisher: КНУТД
Citation: Сторчеусов В. В. Eventmarketing, як сучасний і ефективний інструмент маркетингу / В. В. Сторчеусов, С. В. Ковальчук // Тези доповідей ІV Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 4 листопада 2016 р., Київ. – К. : КНУТД, 2016. – С. 49-50.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4186
Appears in Collections:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Konf20161104_IV_P049-050.pdf170,58 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.