Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4191
Назва: Теортичні аспекти маркетингу відносин
Автори: Карапіщенко, Л. В.
Забурмеха, Є. М.
Дата публікації: 2016
Видавництво: КНУТД
Бібліографічний опис: Карапіщенко Л. В. Теортичні аспекти маркетингу відносин / Л. В. Карапіщенко, Є. М. Забурмеха // Тези доповідей ІV Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 4 листопада 2016 р., Київ. – К. : КНУТД, 2016. – С. 56.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4191
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Konf20161104_IV_P056.pdf183,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.